Friday, December 3, 2010

Hi ! "BLOGSPOT" .

hi back "BLOGSPOT" , wah3 ! bila tengok makin ramai member2 yang create "BLOGSPOT" , tergeraklah kat hati ni untuk create gak , dulu pernah gak create "BLOGSPOT" tapi deactive untuk satu jangka masa yang amat - amat panjang disebabkan faktor - faktor yang tidak dapat dielakkan sebagai contoh ialah faktor masa dan jadual harian yang amat - amatlah ketat , boleh elak sebenarnya , tp malaslaa ;p , by the way , apa yang berlalu tu biarlah berlalu ;p , apa yang penting sekarang ialah "BLOGSPOT" baru aku , tujuan utama aku create "BLOGSPOT" baru aku ni untuk happy - happy jaa ;p , kira nak release tension gak laa , sebab , kadang - kadang ini laa cara yang terbaik ;p , lastly , apa yang aku nak cakap , "BLOGSPOT" yang baru ni aku harap dapat memulakan hidup aku yang baru dan mungkin boleh buat aku lupa pada masalah - masalah & masalah aku ;p .


by schillacijimsonsimon .

No comments:

Post a Comment