Monday, December 20, 2010

Ini Kisah Band Aku ( Bayang - Bayang ) .

ini lah nama band aku "Bayang - Bayang" ;p , band yang pada mulanya diasas kan oleh 3 orang ahli sahaja ( aku , wan , kimie ) & kini daa ada 4 orang ahli ( + bob ) , reason bob dipanggil join band aku sebab nak tolong backup sound gitar aq , nama band dicadangkan oleh kimie & dipersetujui oleh aku & wan ;p ,


" hhu , ini lah kami , snap pix kelam kabut , 3 minute terakhir di jamming ( GREAT SOUND STUDIO ) .

" ini aku selaku pemain gitar & vokal  .


"  wan selaku pemain drum .

" kimie selaku pemain bes .

" bob selaku pemain gitar .

apa yang x pasti skunk , siapa 1st & 2nd gitar ?
hha ;p , aku pun x boleh ckap ap2 , sebab aku & bob sering tukar2 posisi antara 1st & 2nd gitar , kadang2 kimie akan main 2nd gitar , apa yang kitorang buat ni sebenarnya untuk jaga sound bila jamming agar sentiasa best , mana yang terbaik , itu yang kitorang pilih , peace ! ;p ,

2 comments:

  1. tpi msa scula ari tuwh.. psl mkew kaw mera msa nynyi.?? kaw mlu ea...

    ReplyDelete
  2. Kisah silam .
    Hum ..
    Sedey .
    Truskn .
    Pjuagan kte !

    ReplyDelete