Monday, December 20, 2010

Music & Aku .

aku seorang yang minat dalam bidang music , sini aku nak story serba sedikit tentang music dalam hidup aku , go !

dalam music , gitar lah instrument paling aku cinta ;p , maka itu , time umur aku 15 tahun ( 2009) aku sudahpun memiliki sebuah gitar , gitar kapok jaa pun ,

" ini lah dia , instrument music pertama yang aku ada ;p , gitar ni aku x beli , member bapa' aku yang bagi , walau x seberapa , tp aku sayang gitar ni babe sebab gitar ni banyak tolong aku belajar apa2 tentang gitar ;p .

setahun aku belajar dengan gitar ni , aku tambah minat dalam music , aku mula melangkah ke dunia berjamming , aku mula naik seronok dengan gitar karen , aku tanam cita2 nak beli gitar karen , pernah gak cakap ngan bapa' aku nk gitar karen ;p , tp aku x mengharap sangat pun , x disangka - sangka , pertengahan tahun 2010 , aku dibelikan sebuah gitar karen oleh bapa' aku ;p


" haa ,  ini lah dia , aku cukup puas hati dapat instrument2 ni , apa2 pun , aku nk berterima kasih banyak2 ngan bapa' aku , selalu faham dengan kehendak aku ;p thanx a lot ABAH ! , ♥u !  .

" bnyak2 instrument tu , ni antara barang2 berharga , tp ad 2,3 tu bukan milik aku , b.t.w , sangat berpuas hati ;p .

oh ya , lastly aku nak bagitau , skarang aku dah x main music sorang2 , aku dah ada 1 band sendiri , band yang terdiri daripada beberapa orang ahli ni sama2 menanam hasrat untuk perform atas stage suatu hari nanti !!

No comments:

Post a Comment